بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عید مبعث را جشن گرفتند 

بچه مسجدی های کانون امام صادق (ع) عید مبعث را جشن گرفتند 

تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۰
محبوبه جبالبارزی گفت: هم زمان با شب این عید خجسته، جشن باشکوهی در مسجد برگزار شد و در همین راستا قبل از شروع جشن، مسجد توسط اعضای کانون آذین بندی و چراغانی شد.

«محبوبه جبالبارزی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تبریک عید مبعث، گفت: هم زمان با شب این عید خجسته، جشن باشکوهی در مسجد برگزار شد و در همین راستا قبل از شروع جشن، مسجد توسط اعضای کانون آذین بندی و چراغانی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد برنامه های این جشن را شاد و متنوع توصیف کرد و افزود: از ویژه برنامه های جشن عید مبعث، اجرای مسابقه طنز، تجلیل از اسامی محمد، مولودی خوانی و سخنرانی با موضوع معرفی سبک زندگی و سیره پیامبر اکرم (ص) بودند.

وی بیان کرد: یکی دیگر از ویژه برنامه عید مبعث، برگزاری مسابقه نقاشی برای گروه های سنی کودکان با محوریت این عید سعید بود و در پایان نیز به آنها جوایزی اهدا شد.

جبالبارزی ابراز کرد: علاوه بر این نیز عصر امروز به همت بچه مسجدی های عضو کانون، ایستگاه صلواتی بر پا شده و از عاشقان رسول الله (ص) پذیرایی شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام صادق (ع) عنبرآباد اظهار کرد: همچنین به مناسبت عید مبعث طرح سه شنبه های تکریم نیز با تجلیل از نمازگزاران مسجد برگزار شد.

وی عنوان کرد: تولید محتوا با محوریت مبعث حضرت رسول اکرم (ص) یکی دیگر از ویژه برنامه های مناسبی این روز فرخنده بود که در این راستا کلیپ و عکس نوشت هایی با همین مضمون تهیه شده و سپس در فضای مجازی منتشر شد.

جبالبارزی در خاتمه تاکید کرد: هدف از اجرای این برنامه ها، بزرگداشت عید سعید مبعث و تعظیم شعائر دینی و ترویج فرهنگ نبوی بود.

پایان پیام/ 586